viernes, 10 de junio de 2011

Al Àngel que Deu ha posat en el meu camí


Benvolguts amics:
Si en aquets poemes cerqueu
el valor literari
dels seus cants
deseu-los al oblit

Però si el que cerqueu
son espurnes de sentiment,
sigueu benvolents
amb qui amb tant de cor
les ha escrit



                       
                             Durant molts anys i a la llum de la nit
m’he endinsat per els mars de la vida.
He viscut nits d’insomni,
nits en les que la bravesa de la mar em va atemorir.
En els estels de la nit  cercava el rumb,
desitjava  l’albada com l’esser que neix a la vida
En ocasions llarga ha estat la travessia,
i quan creia que la deriva era la meva fi,
una llum nascuda de les entranyes del univers
ha il·luminat el meu camí.
Y encara que enlluernat
la llum dels teus ulls he vist.
Els teus ulls han estat el meu rumb,
aixoplugat en ells he trobat la  pau.
En els teus ulls l’anima del planeta he vist,
Planeta blau que sense mirà els teus ulls
mai hagués pogut gaudí.
En els teus ulls em vull reflectir
En la teva ànima en vull refugiar
Assedegat,  en els teus llavis desitjo beure,
ja que navegant per els mars de la vida,
la meva ànima, al instant,  a la teva es va donar,
tant es així que en la teva vol morir.
A tu m’ofereixo.
A tu em dong
La meva vida es teva
perquè tu es la meva vida.

T’estimo amor meu

A vol de ploma la nit del 24 de maig de 2011
A les valls de Llavaneres
Josep María Asensio



No hay comentarios:

Publicar un comentario